Без оглед дали станува збор за некоја важна функционалност или за невидлива магија, UI/UX дизајнот (дизајн на кориснички интерфејс/корисничко искуство) е важен дел од успехот на производот или играта. Тој претставува мост што ги поврзува дизајнерите на игри и луѓето што ги играат.
UI/UX може да биде високо специјализирана дисциплина, но дизајнерите во помалите студија честопати се наоѓаат во ситуација да мораат да преземат повеќе различни улоги во процесот на креирање на некоја игра. Во овој разговор, Аниса ќе зборува за најдобрите практики за создавање кориснички интерфејси и кориснички искуства во видео игрите - особено кога работите сами или во мал тим.
Аниса е Сениор дизајнер за кориснички интерфејси во Roll7 и основач на Limit Break, програма за менторство за недоволно застапените родови во индустријата за игри во Велика Британија. Таа работела на повеќе наслови, а во моментов работи на целосно нов ИП за следната генерација на конзоли.
Придружете и се на Аниса и слушнете неколку клучни совети и трикови за UI/UX.