Без оглед дали станува збор за некоја важна функционалност или за невидлива магија, UI/UX дизајнот (дизајн на кориснички интерфејс/корисничко искуство) е важен дел од успехот на производот или играта.  Тој претставува мост што ги поврзува дизајнерите на игри и луѓето што ги играат.  

UI/UX може да биде високо специјализирана дисциплина, но дизајнерите во помалите студија честопати се наоѓаат во ситуација да мораат да преземат повеќе различни улоги во процесот на креирање на некоја игра. Во овој разговор, Аниса ќе зборува за најдобрите практики за создавање кориснички интерфејси и кориснички искуства во видео игрите - особено кога работите сами или во мал тим.  

Аниса е Сениор дизајнер за кориснички интерфејси во Roll7 и основач на Limit Break, програма за менторство за недоволно застапените родови во индустријата за игри во Велика Британија. Таа работела на повеќе наслови, а во моментов работи на целосно нов ИП за следната генерација на конзоли.  

Придружете и се на Аниса и слушнете неколку клучни совети и трикови за UI/UX.

Биографија

Аниса Сануси е Сениор дизајнер за кориснички интерфејси во Roll7 и основач на Limit Break, програма за менторство за недоволно застапените родови во индустријата за игри во Велика Британија.

Покрај тоа што е член на BAFTA Games, ја има и на листата на Форбс 30 под 30 години во Европа и на Топ 100 листата на GamesIndustry.Biz на луѓе што ги менуваат правилата на играта и Највлијателни жени во индустријата за игри во Велика Британија. Таа работела на игри номинирани за BAFTA, како што се „Planet Coaster“ и „Elite Dangerous“, како и на неколку игри за  мобилни телефони како што се „Top Drives“ и „Rebel Racing“.  

Во моментов, таа работи на сосема нов ИП сет за следната генерација на конзоли.