На пресекот на технологијата и имерсивната забава се среќаваат видеоигрите и возењата во забавните паркови. Дали знаете што им е заедничко на овие две области?

Придружете ни се на „PlayUK“ на 16 декември за да ѝ посакаме заедно добредојде на Аманда Џонсон-Бат, поранешна супервизорка за компјутерска графика во „Framestore’s Rides“ („Фрејмсторс Рајдс“). Аманда беше дел од дизајнерскиот тим којшто работеше на голем број наградувани и иновативни тематски забавни доживувања и возења ширум светот. Таа на иновативен начин ги применува новите технологии при создавањето имерсивни забавни искуства во реалноста.

За време на ова сесија, Аманда ќе нè воведе во дизајнот и развојот на некои од нејзините најнови проекти и ќе повлече паралела помеѓу видеоигрите и возењата во забавните паркови.

Говорник

Аманда Џонстон-Бат Супервизорка за компјутерска графика (претходно ангажирана од „Framestore“)

Биографија - Аманда Џонстон-Бат, Супервизорка за компјутерска графика

Аманда Џонстон-Бат е поранешна супервизорка за компјутерска графика на тимот во „Framestore’s Rides“, која многупати ги има применето нејзините вештини за компјутерска графика и визуелни ефекти за голем број возбудливи атракции во забавните паркови и медиуми на животната средина. Пред да започне да работи на возењата, Аманда остави огромен печат во индустријата за визуелни ефекти, а дел од нејзините проекти се „Star Trek: Beyond“ („Ѕвездени патеки: Од другата страна“), „Godzilla“ („Годзила“) и „Thor: The Dark World“ („Тор: Темниот свет“). Таа е член на три тимови кои се имаат номиниранo за оскар – тимовите коишто работеа на „The Curious Case of Benjamin Button“ („Необичниот случај на Бенџамин Батон“), „Avatar“ („Аватар“) и „The Golden Compass“ („Златниот компас“).