Младинските медиуми во Западен Балкан
Истражувањата постојано укажуваат дека речиси половина од младите кои живеат во Западен Балкан воопшто немаат доверба во медиумите. Тие претежно се служат со онлајн извори на информации, со фокус на социјалните мрежи и содржините кои ги споделуваат нивните врсници. Малубројни се медиумите кои споделуваат содржини на теми кои се релевантни за младите, се однесуваат на младите или се создадени од млади.
Давање глас на младото население
Финансиската нестабилност, честото менување на кадарот, недостигот на географска разноликост, предизвиците при вклучувањето на публиката и недостигот од раководна и новинарска експертиза се само некои од предизвиците со кои се соочуваат младинските медиуми.
И покрај овие проблеми, младинските медиуми создаваат квалитетни содржини кои се релевантни за младите и со кои се овозможува да се слушне гласот на оваа недоволно застапена група.
Проектот „Media for All“ има за цел да ги продлабочи капацитетите на младинските медиуми, со цел да создаваат квалитетни, релевантни, етички и родово чувствителни содржини, да се зголеми интересот и вклученоста на младите во медиумите на локално ниво и да се овозможи создавање на регионална мрежа на млади во медиумите.
Обука за младинските медиуми според нивните потреби
Со Медиа Центар Сараево создадовме специјална програма за инструментален процес на менторство за младинските медиуми ширум Западен Балкан. Во период од три месеци, од септември до ноември 2021 година, медиумите ќе работат со искусни професионалци од областа на медиумите на разни теми поврзани со нивните секојдневни активности.
Ги прашавме младинските медиуми ширум Западен Балкан каква обука и поддршка би им била најмногу од корист и врз основа на повратните информации ги избравме темите за активностите за инструменталниот процес на менторство.
Теми кои ќе бидат опфатени со инструменталниот процес на менторство: