Site map
Auxiliary menu 1
Main menu
- Дома
- Учете англиски
- English Online: 100% онлајн курс воден од наставници
- The English Channel
- Нашите бесплатни отворени онлајн курсеви (МООК)
- Учете англиски на интернет
- EnglishScore - направете бесплатен тест по англиски јазик
- EnglishScore Tutors - лични онлајн предавачи на англиски јазик
- Дознајте го нивото на англиски
- Полагање на испит
- Полагајте го ИЕЛТС со Британскиот совет
- Која верзија од тестот ИЕЛТС треба да ја полагам?
- Датуми, надоместоци и локации за тестот
- Регистрирајте се за вашиот ИЕЛТС тест
- Подгответе се за тестот ИЕЛТС
- Бесплатен тест за запознавање IELTS којшто се полага на компјутер
- ИЕЛТС - проверка на моменталното знаење
- Подгответе се за ИЕЛТС
- Подготвителни материјали за тестот ИЕЛТС на компјутер
- Патот до ИЕЛТС
- Подгответе се за ИЕЛТС со нашите бесплатни апликации
- Видеоматеријали за ИЕЛТС
- Онлајн курс „Understanding IELTS“
- Книги за ИЕЛТС
- Вашите резултати - кога и како да го добиете резултатот
- Политика за откажување и повраток на средства за ИЕЛТС
- Разберете што ќе се случува на денот на тестот
- Портал за лицата кои се тестираат
- Зошто да го одберете ИЕЛТС?
- Учете во странство со ИЕЛТС
- Наставни материјали
- Cambridge English (Oддел за сертифицирање на англиски јазик при Универзитетот Кембриџ)
- „Aптис“ - тест по англиски јазик за организации
- Образовни и професионални испити
- Зошто да полагате испит во Британски совет
- Проценување на познавањето на англискиот јазик во високото образование
- Подготвителни курсеви
- Полагајте го ИЕЛТС со Британскиот совет
- Учење во Обединетото Кралство
- Новости
- Проекти
- Нашата работа во уметноста
- Вести за нашата работа во уметноста
- Од PlayUK до GameJam: приказната на Филип Филипов
- Envision Sound: запознајте се со Давид Мастикоса
- Envision Sound: интервју со Мартин Данчев
- WE ARE HERE / НИЕ СМЕ ОВДЕ: Уметнички подвижни слики од Колекцијата на Британскиот совет и LUX
- ЏОН ЊУБИГИН: Што е креативна економија?
- Во внатрешноста на првиот музеј на дигитална уметност во светот
- Дали креативноста е клучна за пазарот на трудот на иднината?
- Идни вештини: креирајте со интернет
- Музичка соработка на учесниците од програмата Неста
- Уметноста, насекаде: како The Space ја доближува културата до глобалната публика на интернет
- Што правиме ние во Визуелни уметности?
- Нашата работа во филмот
- PlayUK 20/21
- PlayUK 20/21 онлајн салони
- Салон 1 – Создавањето на играта „I Am Dead“ („Мртов сум“)
- Салон 2 – Градењето на NNESAGA
- Салон 3 – Создавањето на „Your Progress Will Be Saved“ („Твојот напредок ќе се зачува“)
- Салoн 4 – Создавањето на играта 'South of the Circle'
- Салон 5 – Возења во забавен парк и видеоигри
- Салон 6 – Градење значајни креативни партнерства
- Салон 10 - Дизајнирање на добри кориснички интерфејси и искуства
- Салон 7 – Левел дизајн на видеоиграта „Фол Гајс“ („Fall Guys“)
- Салон 9 – Постмортем на музиката за игри
- PlayUK Hubs
- PlayUK 20/21 програма за менторство
- Изложбен настан на PlayUK 20/21
- PlayUK 20/21 онлајн салони
- PlayUK 2020 digital
- Вредноста во инди уметноста | Лу Насименто
- Вовед во Битси - едноставна алатка за создавање видео игри | Клер Морвуд
- Да се биде и технички и креативен развивач | Џоди Азар
- Духови, острови и галеби | Мона Боздог
- Зад сцената на играта “Observation” | Џон Мекелан
- Звук во видео игра наградена на БАФТА | Омар Кан
- Музичарка на Чиптаун | Нив Хоустон (ЧИПЗЕЛ)
- Совршена презентација: практични совети за претставување на инди игри | Алистер Хебсон
- Фокус на деловната страна на индустријата за игри | Калум Андервуд
- PlayUK 2020 Белград
- PlayUK Arcadia 2018
- Дневна соба на иднината / The Living Room of the Future
- PlayUK 20/21
- Нашата работа во визуелната ументност
- Нашата работа во музиката
- Нашата работа со вештини и градење на капацитети
- Нашата глобална работа во уметноста
- Погледнете и
- Меѓународен конкурс за радиодрами 2020
- Вести за нашата работа во уметноста
- Нашата работа во образованието
- Програма за унапредување на улогата на науката во општеството во Западен Балкан
- Училишта од 21-от век
- За „Училишта на 21 век“
- Серија на вебинари за родители и наставници
- Зошто „Училишта на 21 век“?
- Која е целта на програмата?
- Вести за програмата
- Претставување на проектите со кодирање на учениците пред Претседателот
- 12 декември 2019, Беше одржан Предизвик за кодирање 2019
- 4 април, 2019 година, Регионален натпревар во кодирање
- Онлајн натпревар по кодирање 2021
- Онлајн натпревар по кодирање
- Посета на британската амбасадорка на основното училиште „Тодор Ангелевски“ во Битола
- Светскиот образовен форум
- Успешни приказни од нашето училиште
- Правосмукалка Мирина в1.0
- Далечински безбедносен систем за камиони од Прилеп
- Интервју со Павлинка Горгиева, наставничка
- Интервју со наставничка Наташа Проданоска Ристеска
- Колку може да биде креативно петто одделение ако им дадат микробит уреди?
- Микробит пијано од Скопје
- Нема мерни алатки во училиштето? Нема проблем.
- Ученици со оштетен слух одлични во програмирање
- Жените во науката и ИТ
- Ресурси
- Breaking barriers to entrepreneurship
- New Technologies in Education
- Дигитални градови
- Активни граѓани
- Going Global 2016: конференција за високото образование
- Можности за соработка со британски универзитети
- Future English онлајн заедница за наставници
- Нашата работа во општеството
- Нашата работа во уметноста